Ibland så kan man ju undra...

Känner mig som en liten olycksfågel just nu. Förra gången jag red på vissmålen sträckte jag mig i ljumsken - inte alls skönt. Någon vecka senare så åker jag ner i leran i hagen här på skolan. Igår red jag på vissmålen - och ramlade av. Well well, det är sånt man får ta när man håller på med hästar.

När jag var liten fick jag höra att man skulle ramla av 100 gånger innan man blev en "riktig" ryttare. Jag börjar undra om man inte ska öka det antalet till 500, för jag har nog nått min 100-gräns för länge sedan, och jag känner mig inte som en "riktig" ryttare.. :-) Ryttare är jag, men långt ifrån komplett!

Datorn har fastnat nånstans i nån verkstad, idag är det samma status som i fredags, nämligen att de inväntar svar från teknisk undersökning. Jag vill ha tillbaka den nuuuu! Galet att man kan sakna en dator... Fast å andra sidan hinner jag med mkt annat nu när jag inte har dator. Men ändå. I want it, I want it now!

Now is it lunch. Bye bye

Kommentarer
Postat av: Emma

Man kan säga att du är härdad då ;)

2007-10-05 @ 13:33:33
URL: http://twentysomething.webblogg.se
Postat av: Fanny

Hej!
Jag undrar bara hur man fixar en så kreativ huvudbild som du gjort på din blogg?
/Fannt

2007-10-06 @ 17:59:02
URL: http://www.1991.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0