Äntligen!

Igår fick jag äntligen tummen ur, och kollade på The Da Vinci Code. Älskade den! Fattar inte att jag inte sett den tidigare. Okej, nu har jag inte läst boken heller, så jag har inget att jämföra med, men jag älskade iaf filmen. Skulle gärna se den igen iaf.

Aftonbladet skriver om Facebook-beroende. Jag skulle inte kalla mig beroende, men jag är iaf väldigt förtjust i det. Finns många små lustiga funktioner, de flesta är egentligen väldigt onödiga. Som akvariet, trädgården, fluff-djuret, vampyrerna, zombies-arna, "top friends" osv osv. Men jag är lättroad, som vanligt. Yeah yeah yeah.

Trött är jag. Inte lika trött som David misstänker jag, stackars pojke. Började jobba kl 4 imorse, och slutar kl 18. Om en vecka fyller han år iaf. Jag har köpt en present, men har planer på någon till. Återstår att se vad det blir, men jag tror han blir glad iaf!

Kanske det blir en lite norrlandsresa v. 44. Vi har självstudier den veckan, och David har ledig vecka då. Passar ju bra med en liten norrlandstrip då. David åker och hälsar på Dennis någon dag med, och  jag håller mig väl troligtvis i Sundsvall.

---

Paus, pappa rinde en sväng, och sedan ringde jag David med. Pappas jobb har visst två bilar de ska sälja, och pappa funderade på att lägga in ett bud på nån av dom. En var visst en volvo S40 2.0 turbo -99 (eller nåt sånt, jag kan inte bilar) med dragkrok. Den vill jag ha! Vill vill vill. Får väl se vad som händer.

Nä, om man skulle ta och städa lite kanske... Hade tänkt göra det igår, men fick inte ut tummen då. Har inte fått ut den än idag heller, men man kanske får kämpa lite. Tänkte åka till David sedan, han slutar ju vid 18 som sagt, så jag har lite tid på mig. Imorn eftermiddag har jag iaf tvätttid, så i värsta fall så får det bli städning då. Tvättning brukar oftast ge mig lite mer städmotivation faktiskt. Wierd.

Over and out

Kommentarer
Postat av: TinaZ

Ja, det är en bra film! Jag brukar ibland ha förutfattade meningar om filmer, typ "Kill Bill" är ett sådant exempel. Jag får bara för mig att jag inte skulle tycka om filmen...konstigt. I alla fall så visar det sig oftast att verkligen tycker de filmerna är bra! Att jag inte lär mig av mina misstag...suck

2007-09-16 @ 15:12:45
URL: http://TinaZ.bloggagratis.se
Postat av: Mli

Svar: haha nej jag fick det faktiskt i ett mail av min mamma tro det eller ej :P

2007-09-17 @ 00:39:57
URL: http://crazyhappy.blogg.se
Postat av: Joanna

jag vet inte om jag gillade filmen så mycket..boken däremot är superbra=)

2007-09-17 @ 13:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0