I am bored...

David är på fest med sitt nya band. Eller nya, de har väl spelat tillsammans ett tag nu.. fast inte såå länge. Så det är åtminstone relativt nytt. Han skickade sms för nån timme sedan och sa att de inviger honom i bandet nu, vad nu det betyder. Jag är dessutom på lite tjejhumör, vilket inte direkt gör kvällen bättre. Nej, inte mens-humör. Det är inte den typen av humör. Kan inte riktigt förklara här heller, men jag är säkert på att you girls out there (nåväl, åtminstone vissa?) skulle förstå vad jag menade om jag förklarade. Vilket jag alltså inte tänker göra här. Gah, man kan ju bli galen för mindre! Tjejhumör alltså, hate it...

Hur som helst. Var på SPA tidigare idag, vilket var en klar höjdare. Både jag och David fick vår massage, och efteråt badade vi lite bubbelpool. Mysigt, men jag tycker nog det är för varmt både i vattnet och i luften där i relax-"rummet". Den typen av värme är inte riktigt min grej. Det hade varit okej om det var svalare i luften, så man fick njuta av värmen i vattnet, men när det är varmt både i vatten och luft så kommer man lixom inte "undan" nånstans! Frustrerad Erika. Dessutom blir jag rätt snabbt rastlös. Men skit samma, det är trevligt med spa, och visst känner man sig avslappnad när man går därifrån.

Ikväll har jag iaf fått tummen ur, och sett en fantastiskt bra film. Hörde talas om den på Oprah, men la inte så mkt vikt vid att hitta den. Hittade den i videobutiken i måndags (man hyr alla filmer i 7 dagar där) och tänkte väl att jag ska väl se den nån gång då. Ikväll, när jag ändå inte hade nåt vettigt för mig, så blev det dag. My god, det var en BRA film! Pay it forward (drama) heter den. Mkt bra, tänkvärd, fast jag gillade inte riktigt slutet. Fast å andra sidan så hade den nog varit sämre med ett annat slut. Kanske, jag vet inte. Men den var vansinnigt bra iaf. Såg även Lucky number Slevin (action/thriller) med David nu i veckan, den var oxå en riktig höjdare. Inte alls som jag hade väntat mig, och rätt rörig, men väldigt bra om man hängde med. Och när man väl fattade hur allting hängde ihop så vart det ju bara ännu bättre :-) Sedan skadar det ju inte direkt heller att Josh Hartnet är ett riktigt saftigt ögongodis... hihi :-)

Hmm, börjat undra om inte lilla David sniffat på en kork för mkt , nu börjar sms-en se underliga ut... haha. Well well, det är sånt som händer. Synd bara att spriten trumfar tandkrämen när det handlar om andedräkt senare på kvällen... :-S Gah, trött nu! Vill sova. Men jag lovar, går jag och lägger mig nu, då tar det max en halvtimme innan han ringer och ska hem. Men om jag nu stannar uppe, då kan det nog ta minst en timme till. Svårt beslut. Jag har åtminstone Christian att roa mig med på MSN om jag vill vara vaken. Men sängen är ju skön...

ZzzZzzZzz... nej, är vaken en liiiiten stund till iaf. Okej. Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0