Mera tjejsnack

Jag ska försöka komma ikapp mig nu. Nu har jag ju faktiskt internet hemma på riktigt, så nu vore det väl tusan om det inte ska bli nåt av =)

Vecka 36
I bakgrunden

  • Vad har du för startsida när du öppnar Internet, och varför just den?
    Jag har Modo Hockey som startsida för internet. Är moderator där, och det är lättast att "komma ihåg" att gå in och snabbkolla om den ligger först. Dessutom är det en av mina mest välbesökta sidor när säsongen väl är igång!

  • Vad har du för skrivbordsbakgrund i din dator, och varför just den?
    En bild på David, tagen när vi var på Huskvarna Stadshotell och tog en öl/cider medans vi väntade på bussen till stan =)

  • Vad har du för bakgrundsbild i din mobil, varför just den? Om du inte har sån mobil, vad skulle du vilja ha, varför?
    Jag har en bild på kissarna som sover tillsammans, skitsöt! Fast eftersom displayen i min mobil är helt kass så syns det knappt vad det förestället :-(

  • Vad ser du om du tittar ut genom närmaste fönster?
    Min balkong, en lyktstolpe, gräsmatt och grannhuset

  • Vad hör du för ljud i bakgrunden?
    Just nu är det TV:n. Fast egentligen är det datorn som är bakgrunden eftersom jag främst kollar på TV just nu. Eller inte just nu, för nu är det reklam. Snurrigt värre?!



Vecka 35
Musik

  • Vad lyssnar du på för typ av musik och vad är det du gillar mest med den musiken?
    Lyssnar nog mest på Winnerbäck, och just nu är det mkt musik från Greys Anatomy, väldigt mkt bra musik där. Annars gillar jag lite rock och sånt, så länge det finns en melodi.. =)

  • Vad lyssnade du på när du var yngre, i tonåren?
    Haha jag lyssnade på typ Arvingarna, GES och typ Mr Music. Inte direkt vad jag lyssnar på nu.. =) Eller.. det var väl kanske inte direkt i tonåren, men i tidiga tonåren iaf.

  • Finns det någon musik du inte klarar av att lyssna på? Vad, varför?
    Jag har lite svårt för musik som saknar "melodi". Jag vill kunna tralla eller sjunga med.

  • Nämn fem artister du har sett live/skulle vilja se live.
    Jag har sett en hel massa, främst på Gatufesten. Winnerbäck är favoriten, men har bland annat sett Kent, Pink, Alanais Morisette och ZZ Top. Jag skulle vilja se, mer Winnerbäck (han spelar ju i vinter, undrar om man kan hitta nån som vill gå?), Alter Bridge eller nåt annat kul.

  • Har du någon autograf, vem/vilkas? Finns det någon du skulle vilja ha?
    Nej, ingen musikers autograf iaf. Några hockeyspelares har jag däremot =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0