Tjejsnack, en vecka försenat

Vecka 37
Ditt Internetliv

  • Hur länge har du surfat runt/funnits på Internet med en egen sida?
    Oj. Surfa runt började jag nog med på... mellanstadiet, när internet var "nytt". Surfade på skolans dator, vi tjejer i klassen brukade chatta på aftonbladet, det var det hetaste just då ;-)
    Egen hemsida (av varierande kvalité...!) har jag nog haft, mer eller mindre, sen... ptja, åttan kanske... (runt 1998 alltså). Bloggat har jag gjort sedan 15/10 2005 (snart 2 år!)
  • Vilken/vilka webläsare använder du?
    Jag använder bara Mozilla Firefox
  • Vilken typ av sidor besöker du oftast, vilka är dina favoriter?
    Jag besöker främst andra bloggar. Har väl runt 10 favoriter som jag besöker varje dag. Annars så är det modohockey.se, gmail och facebook som jag kollar dagligen. Och blocket! Måste ju kolla på alla fina hästar hundar och katter *fniss*
  • Hur ofta kollar du dina mail/din gästbok etc?
    Kollar mailen varje dag (om jag har tillgång till internet förstås), jag vet inte om man kan säga att jag kollar någon gästbok, men jag kollar ju om någon kommenterar bloggen, och så har jag ju skaffat ett facebook-beroende med :-) Så det blir väl typ varje dag... :-)
  • Finns du på någon community eller något forum, vilken/vilka? Om inte, varför?
    Ja, jag är ju på facebook (om någon missat det), och så har jag ju sånna coola ställen som lunar och helgon med. Och vad gäller forum så är jag moderator på modohockey.se, så där finns jag ju.

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Fan vad ung du är! Mellanstadiet? Shit, när jag började gymnasiet började jag surfa... ;)

2007-09-17 @ 21:29:11
Postat av: Mli

Svar: Ja det har du iförsej rätt i. Men då måste jag nästan skaffa mig en egen häst om jag ska bli duktig innan jag fyller 70 :P hehe

2007-09-18 @ 15:20:26
URL: http://crazyhappy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0