Då var man tillbaka då

Bloggen har återuppstått, fast någon skillnad har jag ännu inte märkt. Kommer väl kanske längre fram.

Nu är man alltså tillbaka i skolan igen då, efter att ha haft LIA i 13 veckor. Känns lite lustigt att vara tillbaka samtidigt som det känns som man var här förra veckan. Mest konstigt känns det nog att vi går ut år 1 om 10 veckor. Scary Mary.

Nu ska vi strax ha lektion i Hästens Arbete, vi ska troligtvis redovisa/diskutera frågorna vi fick med oss iför LIA:n. Tur att jag och Lollo samarbetar, annars hade min redovisning blivit ordentligt kaos.

När jag kommer hem sen tänkte jag nog lägga ut bilder från lördagens guitar hero-drabbning med Micke och Anna. Adjöken så länge!

Kommentarer
Postat av: Emma

Nä de återgick ju till det gamla systemet så det är därför vi inte märkt nåt... suck.

2008-04-01 @ 14:43:54
URL: http://twentysomething.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0