Mitt i prick?

Har fått nå skumma prickar på händer och armar. Det började på vänster hand för nån vecka sen, fyra små prickar på ovansidan av handen bredvid tummen. Dom kliade jag sönder. I förrgår dök det upp nya prickar. En på ovansidan av handen bredvid lillfingret och tre stycken på underarmen. Kliar som tusan. Imorse upptäckte jag tre prickar till, en på höger hand, ovansida av handen bredvid lillfingret, och två stycket på magen nära naveln. De ser ut ungefär som myggbett, men kan man verkligen ha myggbett i mitten av april?? Tycker att det låter rätt underligt. Har iaf ringt vårdcentralen, väntar på att de ska ringa upp. Vet inte riktigt vad jag tycker om det systemet... "Lämna ditt telefonnummer så ringer vi upp." Men men, det är så det är, det är väl bara att acceptera.

Har för övrigt fått förfrågan om jag vill åka med upp till Sundsvall i helgen. En av Davids fd kollegor (och min fd granne) ska åka till Umeå på torsdag och sedan hem till småland igen (fast de bor typ i Växjö tror jag, men de hämtar och skjutsar mig till jkpg) på söndag eftermiddag. Är ju rätt frestande. Men men, får se, det beror främst på om Maria kan hitta en ersättare till sin lördagslektion som jag egentligen skulle ha haft. Nåja, den som lever får se.

Nu ska jag skriva en lektionsplanering inför dagens lektion i "hålla lektion". Bättre sent än aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0