Sakta men säkert...

Ibland kan man ju tro att jag ligger väldigt mycket före med mitt skolarbete, och att jag dessutom inte får jobba nånting. Jag har nämligen tid över för det fantastiska spelet GuitarHero. Jaa, jag är fortfarande helt såld. Det är fasligt kul, och jag känner faktiskt att jag blir bättre. Inte lika bra som de som lägger ut videos på sig själva på youtube förstås, men tillräckligt bra för att vara nöjd med mig själv!

Mina senaste bedrifter är mina fem 100%-are på medium. Inte så kaxigt som sagt, men det är bra för att vara jag!

Låt och poäng
Hit me with your best shot - 111 748
Story of my life - 249 119
When you were young - 160 609
My name is Jonas - 188 754
Welcome to the jungle - 174 738

Och idag har jag lyckats med den största bedriften av alla! (Nåja...)
Jag klarade Dragonforce-låten på medium, för första gången! Men ni kan ju gissa att jag är riiiiktigt skakis i händer och fingrar just nu. Krävs ovanligt mkt koncentration för att kunna skriva här... :-)

Och som sagt, ni där ute är garanterat mycket värre än vad jag är, så kommentarer i stil med "Va dålig du är" och så vidare tar jag mig friheten att radera! Haha, där har ni.

Heja mig!

Kommentarer
Postat av: Emmapemma

Har du köpt guitarr hero?? Jag vill också ha!!!

2008-04-28 @ 11:42:06
URL: http://conetti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0