Shettisagility!

Nu händer det grejer. Jag ska dra igång en kurs i Shettisagility på Vissmålen! Verkar vara sååå himla kul! Det är i princip samma sak som agility för hundar, fast i ett lite större format. Man kan även ha agility för stora hästar, men då krävs det ju ännu lite större rekvisita.

Rid och Körklubben Shetland har en sida där de visar olika typer av hinder man kan använda sig av. Vi ska försöka använda oss av så många av dessa hinder som möjligt :-) Så himla kul! Jag ska dessutom ha ett shettisagility-läger i sommar, och bjuda in elever och hästar från ridklubbarna i närheten. Heja Vissmålen!

Imorgon tar jag officiellt över driften av Vissmålens hemsida. Kan ju erkänna att jag är lite nervös. Tror väl egentligen inte att det har så mkt med var nuvarande webmastern sa om mig, men man kan ju ändå undra om jag tagit mig vatten över huvudet. Jag är ju trots allt inte jättevan vid att sköta hemsidor. Men, hur svårt kan det vara? I värsta fall får jag väl be om hjälp eller lämna över den till någon annan. Och det är ju ändå inte sååå farligt om det nu skulle råka bli så.

Nu blir det strax sängen. Är riktigt trött faktiskt. Måste dock skriva några ord i LIA-rapporten först. Har ungefär 10 underrubriker kvar. Skriver dock inte så jättemycket på varje, så jag är snart klar. Men vissa saker har jag ju glömt att ta reda på. Får ordbajsa ihop nåt, kanske.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe, häftigt med agility för hästar! Du måste filma o lägga upp ;)

Och det kommer nog gå tokbra med hemsidan! Om inte annat får man be om hjälp, som sagt! :) Man lär sig ju med tiden!

2008-04-09 @ 22:24:08
URL: http://twentysomething.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0