Two down, one to go!

Sådärja, andra LIA-rapporten är färdigskriven och nu är det bara ridskolerapporten kvar. Urk. Eller bara ska jag väl inte säga, vi har väl ungefär en miljon grejer att göra innan terminen är slut, om 10 veckor. Sick sick sick. Men men, det är bara att bita ihop. Nästa projekt blir att läsa "Ridhandboken", som ska vara utläst på tisdag. Synd bara att jag inte har den. Undrar hur snabbt det går att få hem den? Risken är ju att man får den på tisdag lixom... 3-5 arbetsdagar brukar det ju vara, och 3 blir ju ändå på måndag. Snacka om att få sträckläsa då. Visserligen en mkt intressant bok, men ändå. [Kollar runt lite] Ojdå, den finns visst bara att få tag på på Ridsportsförbundets hemsida och där är det 10 dagars leveranstid :-S Bra att man har framförhållning. Nåja, får väl höra om någon i klassen kan tänka sig att låna ut sitt exemplar. Har svårt att tänka mig att den finns på biblioteket.

Nåja.

Nu ska jag ge mig i kast med den sista LIA-rapporten, vore himla skönt att ha det avklarat faktiskt. Kör håååårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0