Blogg-sug igen

Jag vet inte för vems skulle jag bloggar, speciellt inte när det blir så här sällan. Men samtidigt så verkar bloggsuget komma när jag har ovanligt många tankar i huvudet, oavsett bra eller dåliga. Och ännu mer när det är sånna tankar som jag egentligen vill dela med någon, jag vet bara inte vem. Men att skriva ut dem på bloggen blir ändå lite för officiellt. Jag skulle vilja ha en lösenordsskyddad blogg, men hur uppenbart blir det då inte om "fel" person ber om lösenordet? Det är ju samma sak med bilddagboken egentligen, vissa saker vill man ju lägga ut/visa men kanske inte för alla dem som bevakar.
Jag som South Park-figur
Sen har jag kommit på att jag saknar kören skitmycket med. Jag vill ju sjunga! Jag älskar att sjunga inför publik, det är en sån grym känsla! Men den nya körledaren i Adoremus dödade intresset rätt omgående, så jag är väl inte jättesugen att vara med just där. OM hon inte slutat vill säga... Höhö.

Nej, om man skulle ta och bädda ner sig i soffan kanske... Blev ordentligt krasslig igårkväll och det är värre idag. Uuuusch. Soffa, filt, kudde och en bra film (gärna disney?! hihi) är ju bästa behandlingen mot sjukdom. Ifall ni inte redan visste det.

Kommentarer
Postat av: Therese

Lyllo dig, du har blivit utmanad av mig! :D



Se min blogg för mer info.

2009-01-05 @ 22:27:25
URL: http://Therese.bloggagratis.se
Postat av: Per Nissilä

Du kan ju börja "mikroblogga" också...

www.twitter.com eller www.bloggy.se ett bra exempel!

2009-01-19 @ 13:11:19
URL: http://www.twitter.com/pellefjant

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0