Nervöst!

Häromdagen hade jag ett missat samtal på hemtelefonen när jag kom hem. Kollade aldrig upp vad det var för nummer, tänkte att det är ju ingen från jkpg förutom david eller kanske hans föräldrar som ringer hem till mig, och det var ingen av deras nummer. Tänkte att det säkert var nån telefonförsäljare eller nåt.

Idag ringde Numret på mobilen när jag var på LIA:n. Jag svarade. En kille presenterade sig och sa att han ringde från Konsum Huskvarna. Jaha tänkte jag, det var ju lustigt. Jag kan ju inte ha glömt nåt där eftersom jag aldrig varit där. Han berättade att han hade hittat mitt CV på ams.se och ringde nu och undrade om jag var intresserad av att komma på intervju. JA SÅKLART! Det handlar om butiksarbete, 50%, ett vikariat på ett år. Inte världens mest spännande jobb, men det finns absolut sämre jobb! Och jag behöver pengarna. 50% är inte fy skam. Och om jag dessutom får jobba där i sommar så är det ju bara extra bra!

Hur som helst, imorgon är det intervju. Nervöst som tusan, men det får gå som det gå. Får vara glad att de ens hörde av sig - utan att jag ens sökt jobbet :-) Nån gång ska man väl ha lite flyt med, eller?

Kommentarer
Postat av: Emma

Lyx! :P Kom ihåg att man inte får jobba för mycket för Herr CSN dock :P

2008-01-31 @ 23:19:16
URL: http://twentysomething.webblogg.se
Postat av: Erika

Nej jag vet, måste kolla upp det med så man vet vad som gäller!

2008-01-31 @ 23:20:05
URL: http://aliva.blogg.se
Postat av: Joanna

wow coolt=) hoppas det går bra

2008-02-01 @ 08:02:33
Postat av: Jenny

Hej håller tummarna för dig idag!=)
Kram

2008-02-01 @ 08:12:31
URL: http://www.jennyfransson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0