Ville bara säga..

Ridningen igår gick såååå bra! Det var hoppning, jag hade inga större förhoppningar, men eftersom det var lite mer teknisk hoppning (avstånd och variera antalet galoppsprång) så kändes det ändå rätt kul. Avstånden gick skitbra. Hade 5 i normalgalopp, att minska till 6 var lite småkrångligt, men det gick! Att öka till 4 var inte alls några problem :-) Acenom bara gasade på :-)

När vi hoppat på olika antal galoppsprång i båda varven höjde Maria det ena hindret och vi fick hoppa lite högre. Hon höjde efterhand tills det var jag och en tjej till kvar. Hon frågade om vi ville höja en sista gång, och eftersom det bara flytit på hittills så sa jag ja! Hopprädda jag sa ja. Hihi. Hon höjde upp, och jag hoppade. Och herregud så bra det gick! Allting bara stämde! Sitsen var rätt, hälarna var ner, händerna på rätt plats, blicken fram, balansen PERFEKT! Länge sen jag fick till ett sånt fantastiskt bra språng. Ojojoj så nöjd jag är, detta kan jag leva på läääänge!

Höjden? 1,15m. Jag är skitstolt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är också skitstolt :D Dutti syster! Jag blir också hoppsugen.. med rätt avstånd kan man fan hoppa hus!

2008-02-02 @ 15:12:18
URL: http://conetti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0