Störande...


Jag kan inte sova. Vet inte riktigt vad det beror på. Jag var trött när jag la mig, men nu är jag (relativt) pigg. Sov nästan ingenting natten mot idag heller och har varit skittrött hela dagen, så därför la jag mig extra tidigt ikväll. Dessutom börjar David jobba kl 4 inatt, så vi la oss samtidigt. Magen spökar iaf, mår smått illa. Det var samma sak igår med. Inatt är det som tur är inte lika varmt som det var igår, så bara jag blir trött så borde det vara lättare att somna.

Apropå ingenting så samlar jag bilder från mitt liv och sånt som sker HÄR. Och glöm inte att gå in på Vissmålens hemsida nån gång ibland ;-)

Kanske dags att göra ett nytt försök med sängen snart. Fast jag är liiite sugen på att kolla på resultat-avsnittet av Sytycd först.. Vill veta hur det går. Nyfiken i en strut.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken fin bild på er :)

2008-07-05 @ 23:11:22
URL: http://twentysomething.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0