Bildbevis!

Spelade Guitar Hero III hos Mange och Joanna igårkväll. Min sista låt gick såååå himla bra, så jag var tvungen att ta bildbevis. Nästan 200 000 poäng! Jag leder stort! Mange provade efter mig och kom upp i 120 000 ungefär. Så jag sa som så, att jag vill ha bildbevis på att han slår mig, när han gör det! Förhoppningsvis får jag behålla mitt rekort i mer än 24 timmar iaf ;-)

Låten: Social Distortion (Medium)
96% rätt och en "streak" på 256 tror jag det var. Snacka om gryyyymt för en relativt ny spelare!

Klick on the bild to förstor it.


(Det är mange som är Jaga, hehe. Hans första försök)

Kommentarer
Postat av: magnus

Ja du va grym igår erika :) j har ej tagit dig än :) men joanna gjorde d hehe
hälsa david å

2008-03-09 @ 13:16:28
URL: http://mangewalle.blogg.se
Postat av: Emma

Grymt ;) Nu måste jag prova o se vad jag har :P Jag kan ju faktiskt spela lite på hard iaf :P

2008-03-09 @ 17:47:55
URL: http://twentysomething.webblogg.se
Postat av: Joanna

ja du var grym Erika, du har ju bara spelat i helgen hos oss så du är en naturbegåvning=)Du har ju inte kunnat tränat hemma som oss andra

2008-03-09 @ 18:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0