Gott och blandat

Jaha, här sitter jag och gör ungefär 5 saker samtidigt. Kollar på tv, bloggar, skriver LIA-rapport, lyssnar på musik och varvar med videos på youtube. Mitt första ämne för kvällen rör youtube.

Sitter och glor lite på olika videos av folk som spelar Guitar Hero (ja, jag har utvecklat ett ohälsosamt beroende, men det är ju kul!) Det som då stör mig är att nästan vilken video man än kollar på så är det massor med kommentarer i stil med "Du suger, jag kan göra det mycket bättre själv". Jag stör mig! Jag fattar att det finns jättemånga som är vansinnigt duktiga på GH, men jag antar att de då spelar ruggigt mkt. Och vad får de egentligen ut av att trycka ner folk på youtube? Assholes. Jag tycker att dom är jätteduktiga. Jag tycker att JAG är jätteduktig som kan avsluta rätt många låtar på medium-nivå utan att ha spelat sådär jättemånga gånger. Men bara för det så skulle det inte falla mig in att trycka ner nån som spelar halvdant på easy-nivån. Herregud, väx upp alla nertryckare på youtube.

Andra ämnet, mat. Herregud så gott vi har ätit i helgen! Blev inget äta ute som vi hade funderat på, vi har ätit inne istället, hehe. Tacos i fredags, chilikyckling i lördags och igår blev det rödvinsmarinerad fläskfilé med klyftpotatis, "nässås"/rödvinssås och grekisk sallad. Och här kommer en chock för alla er där ute som känner mig - jag tror faktiskt jag var den som åt mest sallad! [PAUS] Har ni återhämtat er från chocken? Då kommer chock nr 2 här - idag åt jag upp resterna, även all sallad! Alla som känner mig borde vara mäkta chockade vid det här laget, jag är faktiskt chockad själv. Men det var så himla gott. Vi köpte en sån färdigblandad påse med grekisk sallad på ica, blandade ner lite extra tomater, rödlök och ruccola och la till lite grekisk salladsdressing. Måste definitivt göra det fler gånger. Smaskens!

Det var ju nåt mer jag hade tänkt skriva... men vad var det då? Rätt irriterande när det blir så, något bara flyger ut ur huvudet. Och ändå, fastän man inte har en aning om vad man hade tänkt säga/skriva, så måste man ändå säga att det var nåt man hade tänkt skriva eller säga, men som man har glömt.

Nåja, får väl avsluta för idag. Imorn ska jag åka till vårdcentralen sen kanske jag ska till stallet och kolla på ridskolecupen och förbereda för fredag (skötarträffen som jag ska ansvara för). Men det senare är bara ett kanske, beror på om jag tar mig dit och vad det är för väder. Vet inte om jag vill gå hela vägen dit om det är snöstorm. Jag har ju dessutom ruggigt mkt skolarbete som måste avslutas. Hemska tanke, ångesten börjar komma. Att man aldrig lär sig att göra saker i tid?! Skandal.

Nej, nu sover vi! Gonatt people.

Kommentarer
Postat av: Mor

Låter som om ni haft en sjysst helg i alla fall då! Lägg lite krut på skolarbetet du så fixar du det också, o lite av ångsten försvinner?! Säg till om du behöver hjälp (haha!) Kram

2008-03-25 @ 07:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0