Länge sen sist

Magda hade en lista på sin bilddagbok, jag kör väl den jag då!


SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD

Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel? Nope! Me love Dave.. :-)
2. Är du lycklig? Ja det är jag.. Det är en härlig känsla!
3. Är du uttråkad? Ja det med... Men det beror på att jag är sjuk och inte orkar göra nåt annat än sitta här och glo på TV
4. Är du ledsen? Nej det kan jag väl inte påstå. Fläckvis ibland kanske, men inte just nu.
5. Är du italienare? Nix
6. Är du en cooling? Njaaa...
7. Är du från Irland? Nein
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Njet

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja det gör jag faktiskt. Fånigt va?
2. Har du någon gång blivit sårad? Oh ja..
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Öh, ja?
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Hehehe oh ja
5. Har du kysst någon under de senaste veckorna? Ja David såklart :-)
6. Har du haft en hemlig beundrare? Om den ärvar hemlig så borde jag väl inte veta om det, eller?
7. Är du kär? Jaa!
8. Vill du gifta dig när du blir stor? JAA

TVÅ ALTERNATIV

1. Hår eller ögon? Svårt... Ögon är fint.. men vissa frisyrer är ju lite.... äsch jag väljer... öhh.. ögon
2. Katter eller hundar? Jag har ju två katter, så det borde väl bli katt. Men jag gillar hund med.
4. Några få bästa vänner eller jätte många "vanliga" kompisar? Några få bästa vänner. Ungefär som jag har det nu
5. Tv eller internet? Internet. För man kan se på tv på internet :-P
6. Coca-Cola eller Pepsi? Cola!
7. Utekväll eller romantisk hemma kväll? Romantik! :-)
8. Pengar eller lycka? Jo men jag tänkte att jag blir nog lycklig när jag blir rik...
9. Dag eller natt? Dag tror jag. Om jag slipper morgonen
10. Msn eller mobil? Vet inte.. MSN känns lite mer opersonligt. Så jag säger Mobil

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? I'm not the smiting type
2. Brutit ett ben? Nej
3. Gjort något du ångrar? Oh ja
4. Hoppat Bungy Jump? Nej! Har inga planer på att göra det heller
5. Ljugit för någon du tycker om? Jo det har väl hänt...
6. Ätit en hel tårta? Hahah nej inte själv iaf, hehe
7. Gjort bort dig offentligt? Hehe... beror väl lite på hur man ser det.. :-)
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Nej inga sånna tankar
9. Gråtit när ett husdjur dog? Jaa...
10. Velat försvinna? Ohh jaaa...

SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde? Ringde till mamma och beklagade mig för att jag är sjuk, hehe
2. Telefonsamtalet du fick? David :-)
3. Personen du var med? David
4. Roligaste grejen som hänt? Hmm.. praktiken på förskolan SMUlan är jättekul... Fast idag är jag hemma sjuk :-(
5. Personen du smsade? Det var nog Joanna i lördags
7. Du skrev till på msn? "ojdå, okej... va tråkigt =/"
9. Du tillbringade natten med? David :-) Otippat va?
10. Du kramade? David

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Hallå, vilken värdelös lista. "Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?". Påtagen?! Vad är det för ord?

2008-03-24 @ 23:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0