Men, så skulle det ju inte sluta...?

Jahapp, då var säsongen slut för modo då. Åkte ut mot Timrå igår med 4-1 i matcher. Kan väl egentligen inte säga att jag är förvånad, jag är fortfarande tjurig för att de valde just Timrå. Idioti. Men men, sånt är livet och nu får man väl se fram emot nästa säsong istället.

Aporpå se fram emot:
Imorn åker Joanna och Mange söderut! :-D Gud så kul det ska bli :-) Var ju inte alls länge sen vi var i Sundsvall och träffade dem, men det ska ändå bli sjukt kul att dom kommer hit :-) Längta längta!

Apropå se fram emot 2:
Snart får bloggen en ansiktslyftning! Emma håller på att klura fram en bra design åt mig, himla snällt :-) ska bli spännande att se vad hon hittar på för ngt!

Jaja. Imorn är sista dagen på SMUlan. Känns tråkigt, jag gillar verkligen att vara där. Nåja, that's life. Dröjer ju inte länge tills skolan börjar igen nu heller, och det är ju oxå kul förstås. Fast jag har lite pluggångest eftersom det fortfarande är rätt mkt hemarbete kvar som jag inte gjort än... Som ska vara klart tills vi börjar skolan. Hum. Kanske borde plugga istället för blogga. Jomenvisst.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jaaa.. det går ju TRÖGT hittills.. haha. kommer bara på massa annat. kanske får skippa TV-idén ändå o köra på nåt annat. Men det ska nog vara klart till helgen :)

2008-03-19 @ 17:36:40
URL: http://twentysomething.webblogg.se
Postat av: Frisco

Nu ser vi fram emot nästa säsong:)

2008-03-19 @ 22:50:32
Postat av: Ingela

Hej, Erika! Välkommen till oss! Jag vet inte vad som händer med texten i vissa datorer. Jag kollade vår blogg i en Macdator och då kunde jag inte heller läsa texten. Vet inte hur man skall lösa problemet. Tråkigt att det inte fungerar för dig att läsa. Inte för att vi skriver så mmycket vettigt!! Men iallafall!Hälsningar från Ingela

2008-03-19 @ 23:34:08
URL: http://ridgruppen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0