Som hämnd..

Som hämnd för detta så har jag nu tagit alla låt på Rock you like a hurricane på Guitar Hero, medium där med. Rekordet just nu ligger väl på ungefär .. Oj, jag minns inte. Och jag har dessutom alla fem rekord! Fast Mange spelar just nu, så vi får väl se hur länge de håller, hehehe. Får väl se hur länge mitt rekord står sig. Men jag tyckte att jag var duktig iaf ;-)

(Mange och Joanna har alltså tagit med sitt Wii hit ner, mkt kul tycker vi!)

Ikväll blir det middag och film, och kanske lite mer Guitar Hero? :-P Vadå beroende? Jag vill ha ett eget!! Men nu först ska vi iaf skjutsa ut Dennis till Kaxholmen, vi ska även mata Elvira, Davids (föräldrars) katt

Förresten, jag hade 123 813p på Rock you like a hurricane. Godkänt enlig mig, jag är ju trots allt relativt ny på detta spelet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0