Äntligen!


Japp, nu tar karriären fart ska ni se. Ja, sångkarriären menar jag då. Eller nåt. Hoho!

Fick telefonsamtal av min syster tidigare idag.

"Kan du vara min räddare i nöden? Kan du vara min änglahund?"

Nu var det alltså så här, att min syster och en vän till henne ska spela och sjunga på en gammal väns dop imorgon. Imorgon alltså. Dagen efter idag. Och nu idag hade då denna sjungande vän sagt att, nej, det var nog inget hon kunde vara med på. Så jag förstår mkt väl att min syster hade lite panik. Men, hur stort kan problemet vara när man har en syster som sjunger? Så, lillasyster ringer storasyster.

Lillasyster skickar över aktuell låt på msn tillsammans med texten. Låten är en helt ny sång som lillasyster har skrivit till detta speciella tillfälle. (Bara det är i min värld ett stort WOW). Storasyster lyssnar igenom låten två gånger och meddelar sedan att detta löser vi!

Var inte direkt ett svårt val. Var evigheter sen jag sjöng inför folk och saknar det sjukt mkt. Att jag aldrig hört denna låten innan är inget jätteproblem, jag får visst ha text imorgon och det är en rätt lätt melodi att följa. Men det är klart, det blir väl lite extra nervöst med något så o-in-övat. Men det kommer nog bli bra. Hur som helst så ser jag verkligen fram emot det, ska bli så himla skoj =) Länge sedan jag var på dop med. Och länge sedan jag träffade Robin.

På bildserien ser man min rockstjärneförvandling.. ;-)
Visst är jag snygg! :-D

Kommentarer
Postat av: Madde

jag vill ju höra...du får filma och lägga upp här... ;)

2009-08-22 @ 01:55:40
Postat av: Joanna

yeah du får samla in lite kollekt då för din fina sång =)

2009-08-22 @ 07:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0