Av respekt

Jag känner mig som en fånge i mitt eget liv. Som att jag inte får göra vad jag vill, ungefär. Fast det gör jag ju ändå förstås. Men jag berättar inte om det.

- Vad är det du gör då?

Haha, as if I would tell you, offentligt och öppet... Nej du.

Men det stör mig att jag inte kan vara hur öppen jag vill med saker och ting. Känns bara fel och dumt.



Hur som helst så har helgen varit finfin! Marknad igår med Joanna och Mange, jag och joanna köpte 14 par strumpor var, haha =) På kvällen blev det återigen kombinerad film- och guitarherokväll =) Jag lyckades få fem stjärnor på Tuesday's gone på expert! :D haha snacka om nöjd... ;-P Filmerna vi tog oss igenom var först Fun with Dick and Jane och senare Vantage point. Båda var helt okej :)

Även dagen har varit helt okej. Har varit i Härnösand och kollat in Dollar Store, rätt schysst affär, köpte fyra tavelramar, tvättmedel och sköljmedel för 70 kr. Nöjd! Efter det blev det Selånger marknad med syrran, i regnet. Mindre kul, men trevligt att umgås med lillan. Haha.

Resten av dagen har varit slö. Sov en sväng på eftermiddagen och sen hjälpte jag syrran och Niklas att flytta grejer till en av deras vänner, där de ska bo i några veckor medans det är stambyte på gång.

Nu ska jag faktiskt sova, så här tidigt har jag nog inte lagt mig sen innan jag flyttade nån gång. Sjukt. Men är vansinnigt trött ikväll så lika bra att passa på :)

Natti!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0