Jag vill fylla år varje dag.

Gårdagen var verkligen toppen. Men även dagen har varit över förväntan.

Vaknade vid 8.30 av att telefonen låg och skakade i sängen. Brukar inte vakna av sms, så det var alltså nån som ringde. Svara gör man ju, det KAN ju vara jobb (dock inte speciellt troligt). Det var inte om nåt jobb. Det var A som ringde och meddelade att nu var det dags att lossa två foderhäckar på Färsta =) Fick en inbjudan att följa med i lastbilen under dagen, och eftersom jag ändå inte har ngt spännande för mig om dagarna så tackade jag ja. Det var bara att kasta sig upp ur sängen, slänga på sig första bästa klädesplagg och invänta transporten.

Hade väldigt trevligt iaf. Ingen långtur idag utan bara distrubition inom sundsvall och timrå. Men det var trevligt ändå som sagt. Dumma skämt och sånt, i like, haha. Vi var i oljehamnen, inne i centrum (stora torget, haha, snacka om att synas), Franssons i birsta och sist pappas gamla jobb, SCA Tunadal (bilden). På Franssons hämtade vi (för jag har ju så stor del i det hela...) nån stor blå maskin, som jag sedan fick vara med och lossa i traktor. A tyckte att det var hemskt underligt att jag kunde stå raklång i traktorn utan problem, men å andra sidan skiljer det nästan... ja, 2-3 dm på oss, så det är egentligen inte så kostigt. Jag är ju dessutom rätt kort =)

Fick sällskap hem en sväng efteråt med, trevligt. Surrade lite o så. Sen var det dags för tandläkarbesök för A's del, så då blev jag alena igen. Nu i eftermiddag har jag rensat lite i Edit eftersom hon ska besiktas imorn! Nervöst, jag har aldrig besiktat en bil förut, vet inte hur det går till. Får väl se vad som händer, förhoppningsvis är det inga allt för stora fel. Jag vet redan nu att jag saknar varningstriangel (jag hittar iaf ingen) så det får jag väl en anmärkning på. Eller så får jag kanske låna pappas, om jag fjäskar lite, så är det ett problem mindre iaf. Så får jag köpa en när jag får pengar.

Nåja, det var allt jag hade att säga här för den här gången... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0