Lite småsugen sådär

Snacka om att blogga sällan? Äsch. Tanken på att blogga lockar, det har den alltid gjort. Fast jag vet inte om jag har så mkt att säga. Nu för tiden använer jag mest bilddagboken, funkar lika bra det egentligen. Det som är roligt där är ju att man ser vilka som kollat på ens bilder, plus att folk har lite större vilja att kommentera där. Och det är ju bland annat det som gör att man känner sig motiverad att fortsätta.

För övrigt händer det väl inte så himla mkt i mitt liv för tillfället. Arbetslös är ju sådär kul. Jag saknar hästar i mitt liv, jag saknar Vissmålen i mitt liv. Jag saknar Jönköping. Nåja, stundvis iaf, det är mest folket där jag saknar. Men jag ångrar inte att jag flyttat hem. Sundsvall är underbart, vackert och här finns mina vänner och min familj.

På fredag fyller mamma år. Jag och syrran ska köpa present om en timme ungefär. Skönt, dels så får jag ngt att göra och dels så är pressen med att hitta födelsedagspresent avklarad. Vi vet nämligen redan vad vi ska köpa.

Ja... Mer då? Det finns ju alltid saker att skriva om, om man vill. Men det är kanske inte allt som passar sig att skriva om. Av flera olika anledningar. Imorn blir det filmkväll iaf, ska se The last king of Scotland. Ska bli trevligt.. :-)

För övrigt är det nedräkning på gång.

30 augusti - JAG fyller år
1 september (?) - Biljettsläpp elitserien
2 - 5 september - SCA-cupen
12 september - Årets händelse.. haha ;-) Shh... don't tell anyone...
24 september - Elitseriepremiär!
Slutet på oktober - Åka söderut?


Well well, nu är det väl dags att börja förbereda för att åka ner till stan. Börjar bli hungrig med, jobbigt läge.
Hej svejs




Kommentarer
Postat av: Joanna

du glömde marknaden ;)

2009-08-13 @ 19:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0