Livet åker berg-och-dalbana med mig

Dagens stora feta tumme ner gå till Ljustadalens Vårdcentral, och alla andra vårdcentraler här i stan med för den delen.

Jag har lock för öronen. Alltid, alltid, tidigare när det varit så så har jag kunnat ringa till vårdcentralen och fått komma och spola öronen senast 1-2 dagar efter att jag har ringt. Eftersom jag varit med ett antal gånger tidigare så har de väl insett att det är lika bra att jag får komma in.

Men inte nu. Jävla Sundsvall. 11 september. Elfte jävla september. Jag ska alltså gå med lock i örat i två veckor, yr och jävlig, kan knappt ha ngt ljud alls eftersom jag direkt får ont i huvudet av att ljudet blir för högt i örat utan lock. Helt jävla värdelöst. Ja vi får väl se hur detta kommer gå... I värsta fall, om det blir riktigt illa, då får jag väl ringa tillbaka och kräva en akuttid. Hur lätt nu det är. Stort fett minus till Sundsvall alltså...

Dagens tumme upp går till ett trevligt sms som jag inte hade väntat mig att få... Men som var väldigt uppskattat. Det innehöll sex ord och sex punkter. Mer än så säger jag inte :-)



Kommentarer
Postat av: Ninnie :D

bannemej att jag ska ha reda på det där :o<3

2009-08-27 @ 15:52:40
URL: http://niinniieniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0