Long time no uppdatering

~ 17:00

Blir ju så ibland. Bloggandet går i vågor.

Idag är det alltså min 25-årsdag! Fantastiskt vad gammal man börjar bli. Eller inte. Jag har inte kännt av nån åldersnoja än tror jag. Haha.

Dagen har varit super än så länge, och bättre blir det snart när Emma, Therese och Joanna kommer hit för lite födelsedagsfika. Har redan haft besök av mamma, Leif, syster, moster Eva och en hemlig gäst, haha. Konstigt nog så har pappa inte hört av sig alls idag. Iofs var det samma sak förra året, då skickade jag ett sms och påminnde honom och då hörde han av sig sent på kvällen. Antar att det är samma sak i år, vi kanske får göra det till en tradition.. :P

------

~ 21:30
Blev avbruten i bloggandet eftersom flickorna kom och hälsade på. Mkt trevligt, fikade och snackade skit. Alice verkade inte helt nöjd med tillvaron idag, men det var trevligt ändå =) Sen kom pappa och i samma veva åkte damerna hem. Pappa var väl här till 21 ungefär, sen begav han sig hemöver.

Dagen har varit över förväntan, verkligen... Tänk att så små "gester" kan ge sån stor glädje... =)

Kommentarer
Postat av: Emma

så snygg smörgåstårta :D

2009-08-31 @ 05:28:32
URL: http://emmasform.blogg.se/
Postat av: Mor

Gud, nu ser jag att det står "25" på tårtan!! Skämmigt... Men god var den!

2009-08-31 @ 12:08:39
Postat av: Mor

Gud, nu ser jag att det står "25" på tårtan! Skämmigt... Men god var den:)

2009-08-31 @ 12:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0