Tjejsnack v 34

Ledighet

1. Vad har du gjort på ledig tid (semester, helger etc) i år?
Nu under sommaren har det blivit vääääldigt mkt film faktiskt. Både för mig själv och när jag haft sällskap. Svårt att göra så mkt vettigt när man inte har några pengar. Men jag gillar ju att kolla på film, så.. :-)

2. Ett semesterminne som du än i dag blir glad när du tänker på?
Alla semestrarna i Dalarna med familjen, så vansnnigt mkt härliga minnen därifrån =)

3. Var föredrar du att sova; tält, husvagn, hotell, vandrarhem etc?
Det beror väl lite på sällskapet, eller vad man har för "syfte" med resan. Klart jag gillar att sova på hotell, det är oftast lite extra "lyxigt" och spännande, men vandrarhem funkar minst lika bra, och tält med för den delen, om det inte är för kallt, haha!

4. Vilka andra länder har du besökt?
Ptja, det var väl Grekland (Rhodos) med syrran och en vän till pappa som var första resan, väldigt skoj! Sen blev det... jo, Tyskland (Berlin) med skolan en vecka. Var faktiskt en riktigt bra resa, mkt skoj och trevligt sällskap :-) Och nåt år senare åkte jag Madde och Therese till Cypern (Ayia Napa) och det var ju oxå en upplevelse... hihi =)

5. Nämn något speciellt du köpt på en resa?
Hmm njaa, är nog inte så mkt semestershoppare. Är väl mest vykort typ, haha =) Ja eller souvernirer till vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0