Tröttsamt

Låt mig läsa tankar, SNÄLLA! Fasen va allt skulle bli mkt enklare då.

Ja, mitt internet ligger nere för tillfället. Har mig själv att skylla, typ. Fick brev idag, eller ja, påminnelse, problemet var bara att det var daterat för nån vecka sen eller nåt. Och det stog att om inte betalning kom så stängs det av tillfälligt. Jag kan ju inte betala utan internet, haha, så väldigt bra tajming att brevet kom samma dag som internet dog. Hoho. Adressändring är fina grejer ibland. Men ja, är hos mamma nu iaf så vi får väl se när internet slås på igen. Jag får väl ringa imorn och säga att det är klart och beta'rt om inte annat.

Men ja, om nån vill mig nåt så finns jag på mobilen.

Förresten så är det svårare att skriva på ett "vanligt" tangentbord me långa naglar, än att skriva på bärbar dator. Eller så är det bara en vanesak, men jag fastnar på tangenterna nu iaf. haha. I-landsproblem.

... och så vill jag kunna läsa tankar. Tack.

Kommentarer
Postat av: Joanna

hmm så tokigt, att adressändringen fungerat så dåligt då...

2009-08-17 @ 20:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0