Nöjd!

Klart nöjd med min plats som jag fick idag. Sitter med Lisa, (den andra tjejen som jobbat på Eniro, fast luleå, men ändå), Viktor (schysst grabbhalva från sundsvall) och... Oj, vad heter den sista killen? Stefan, tror jag. Trevlig typ iaf.

Om 10 minuter är det lunch, och klockan 13 är det ödets timme... då ska vi göra ngt slags prov, vet inte vad det är eller vad det handlar om, hur svårt det är eller hur det kommer gå till. Kan ju villigt erkänna att jag är sjukt nervös, det går runt i huvudet på mig, känner mig yr och så... Men det hör till. Jag vore ju inte jag om jag inte var nervös.

Mummel mummel...

Jo, jag har ju haft mitt körkort i sex år idag! Fy fan vad jag är bra. och böter har jag bara fått när jag stått stilla. Ja, parkeringsböter alltså. Tror jag har fått.... två. En i jönköping, på huluäng... Sen måste jag ha fått nån fler med, men jag kommer inte ihåg när var och hur. Det är väl iofs inte viktigt heller. Tycker jag har gjort det rätt bra ändå. Så det så!

Och sist men inte minst, GRATTIS till kära lillasyster som fyller 23 år idag.

Kommentarer
Postat av: mathea

sv: Åh, tack så jätte mycket! Ha en fin lördagkväll! =D

Och välkommen åter!

KRAM KRAM!

2009-12-05 @ 22:14:16
URL: http://ispravak.blogg.se/
Postat av: DELLA

grattis till henne :)

sv: åh tack :D!

2009-12-05 @ 23:26:10
URL: http://dellas.blogg.se/
Postat av: Madde

Uppdaterar du inte denna längre?? snyft jag vill ju läsa och följa dig uppe i Sundsvall....

2010-03-07 @ 06:17:01
URL: http://maddeinpalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0