Fell in love with an alien

Säkert flera år sedan jag hörde den här låten senast. Men den är fortfarande lika bra, jag får en bra känsla i kroppen när jag hör den =)



För övrigt så ska jag åka med bilen på efterkontroll idag. Lite nervöst, vill ju att den ska gå igenom. Men det borde den göra. Alla bromsar är bytta, både färdbroms och handbroms, det enda som inte är bytt är bromsoket på höger sida men det funkade bra ändå.

För övrigt nr 2, så börjar jag få ont i halsen... Det här känns ju inget vidare bra. Har ju planer både för veckan och helgen, har inte tid att bli sjuk!


Kommentarer
Postat av: Joanna

jag har också börjat få ont i halsen !! grr

2009-09-08 @ 17:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0