I made it!

Jag lyckades bygga ihop båda mina ikeamöbler med endast en svordom! How great am I? =) Nu var det väl kanske inte världens mest avanverade prylar, sidobordet behövde man bara skruva i benen på. Svordomen kom när jag öppnade kartongen till kontorsstolen och såg alla prylar, men så snart ja kom igång med ihopplockandet så gick det som en dans. Och än så länge har den inte ramlat ihop, haha. Men ja, har fått en del gjort idag. Städat lägenheten, och byggt möblerna. Okej, kanske inte fått jättemycket gjort, men ni fattar =)

Vad jag ska göra resten av dagen vet jag inte, har inte planerat så långt än. Fortsätta läsa de där ruggiga pedagogik-texterna kan ju vara bra, se om jag blir nåt klokare på det hela.

För övrigt så har min hjärna hakat upp sig. Det är samma saker på repeat hela tiden. Frustrerande. Måste nog starta om den eller nåt. Haha!

Kommentarer
Postat av: Emmas Form

nice!!

2009-09-06 @ 21:13:31
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0