Intresseklubben antecknar

Men nu har jag höst-pyntat min MSN. Kände att det var dags att inse att det är höst nu, och inte längre sommar. Det ligger löv på hela gatan utanför, och det knastrar sådär trevligt när man trampar på dem. Dessutom börjar det variera i färg på träden här utanför, och jag tycker att det är hemskt vackert. Säga vad man vill, men hösten är vacker.

Och apropå MSN så har jag gjort en stor rensning och tagit bort säkert 50 kontakter som jag aldrig pratar med. Borde göra det oftare egentligen. Eller ja, jag har fortfarande massa kontakter som jag inte pratar med, eftersom jag aldrig ser dem online. Men som jag ändå vill kunna prata med om de dyker upp igen.

Hej I-landsproblem. Fundera över om folk ska vara kvar på ens msn-lista eller inte. Kanske dags för den där middagstuppluren ändå?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0