Sömnig fredag

Det blev inte mkt sova inatt. Eller jo, det blev det väl, fast inte några längre stunder. Det som skulle vara "vila på maten" igår, (vilket iofs inte var allt för tidigt, hade väl ätit färdigt och städat undan lagomt till kl 20) blev istället sova för natten... Vilket iofs inte är hela världen, skönt att sova tidigt nån gång ibland.. :) Men, jag gillar inte när det blir för varmt, men jag gillar inte att frysa heller. Det är lurigt i mitt sovrum, svårt att få en bra temperatur. Men jag hade ju mitt element som jag kunde förlita mig på när det blev allt för kallt, så det var ju bra det iaf.

Ja, med denna totalt röriga inledning så ville jag bara säga att jag är sjukt trött idag. Vet inte riktigt vad jag ska ägna dagen åt, städa kanske? Inte för att det är speciellt stökigt, faktiskt, men imorn är det då alltså dags för den beryktade 50-årsfesten som nu "bara" blir till en spel- och umgängeskväll med tjejerna. Men det är verkligen inte fy skam, det kommer bli toppen och hemskt roligt, ser verkligen fram emot det =)

.... Morr ....

Jag tänkte lägga in en bild som inte har nånting med nånting att göra, utan bara för att ha en bild.. och så funkar det inte! Man kan ju bli irriterad för mindre.

Nåja, dagens fråga:
Vad är bäst; sova middag eller acceptera att jag kommer vara trött hela dan?

Och dagens fråga nummer två:
När får jag åka till härnösand och spela GuitarHero 5?! Jäkligt elakt att köpa det och sen reta ihjäl mig... Blir nog till att tvångsbesöka i veckan.. Hihi! Iofs tror jag inte att ägaren till spelet har så jättemycket emot det, tvångsbesöket är nämligen inte min egen idé...!

Får trösta mig med vanliga guitarhero en stund. Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Emmas Form

oxå sugen på femman, men har inte ens gitarr längre... ska köpa till wii:et :) hade ju till xbox, men det var ju jens...

2009-09-11 @ 19:37:27
URL: http://emmasform.blogg.se/
Postat av: Emmas Form

oxå sugen på femman, men har inte ens gitarr längre... ska köpa till wii:et :) hade ju till xbox, men det var ju jens...

2009-09-11 @ 19:37:30
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0