Det där var ju intressant?
Eftersom jag numera även är kund hos företaget som jag jobbar hos så tänkte jag att jag ju lika gärna kunde bete mig som en normal kund istället för att be någon av mina kollegor. Jag skickade helt enkelt in ett mail till kundservice med önskemål om den förändring som jag önskade göra, egentligen mest för att se hur lång tid det tog innan det blev besvarat. Det har ju som bekant ringt ovanligt mycket den här veckan och mailköerna har varit rätt ordentliga de med... (Va snällt av mig att göra dem längre?!)
Hur som helst, jag skickade in mitt mail 2010-12-15 kl 15:40, och svar fick jag idag 2010-12-19 kl 15:20. I princip fyra dygn då. Eftersom jag vet hur kön såg ut och hur mkt det har ringt i veckan, så tycker jag det är helt okej. (Jag har ju ändå tre månader på mig innan det hade blivit "kritiskt", så det gör lixom inget.) Fick dessutom ett typiskt standardsvar där hon bekräftat förändring och från vilket datum det gäller. Väl godkänd!
Räknas jag som Mystery Shopper nu? Nej. Bara en helt vanlig, nöjd, kund!
Nu ska jag sätta fart och skriva (och dekorera) mina julklappsrim.
Hur som helst, jag skickade in mitt mail 2010-12-15 kl 15:40, och svar fick jag idag 2010-12-19 kl 15:20. I princip fyra dygn då. Eftersom jag vet hur kön såg ut och hur mkt det har ringt i veckan, så tycker jag det är helt okej. (Jag har ju ändå tre månader på mig innan det hade blivit "kritiskt", så det gör lixom inget.) Fick dessutom ett typiskt standardsvar där hon bekräftat förändring och från vilket datum det gäller. Väl godkänd!
Räknas jag som Mystery Shopper nu? Nej. Bara en helt vanlig, nöjd, kund!
Nu ska jag sätta fart och skriva (och dekorera) mina julklappsrim.
Kommentarer
Trackback