Blogg-mania

Ja, det är verkligen det ord som kan beskriva den här helgen. Det var år och dagar sedan jag bloggade så här mkt. Och ändå är det ingen som läser längre. Haha, ironi.

Jag har väl egentligen inte haft brist på saker att göra. Jag har varit på Gatufesten igår på dagen (även om jag skippade grillningen på kvällen), jag har varit hos Pinnen och jag har städat i princip hela lägenheten. Och jag har hunnit slappa. Jag tycker om att slappa...!

Det blev en barbackatur på Pinnen idag iaf. Denna gång utan schabrak som underlägg. Hum, jag har glömt bort hur varmt och svettigt det blir mellan människa och hästrygg när man rider barbacka en varm dag...!

Red först upp mot elljusspåret iaf, och tog av bort mot Riiby gård. Men det var sjuuuukt mkt broms längs den stigen, jag blev biten två gånger och Pinnen typ 2 miljoner, så vi vände. Höll oss längs vägen vid Per-Ola. Vi var inte helt överens. När vi gick förbi vägen in till gården så vart han väl rätt upprörd över att vi inte skulle gå hem. Hur som helst, eftersom vi var lite oense så tänkte jag att vi sätter lite fart istället, travar lite längs vägen så han får börja tänka framåt istället för vända-vända-vända-vända. Och det gick sååå sjukt bra! Otroligt mjukt och bekvänt, det var som att sitta och åka på nåt ... bekvämt, helt enkelt. Han hade lite mer tempo i traven på hemvägen, men då satt jag nästan ännu bättre! Fantastico!

Nu ska jag ta och göra mig klar iaf... S är på väg hem nu och vi ska "hooka up" nu när han kommer tillbaka till stan. Me like! Ska bli mysigt att få sova med honom igen <3

Dessutom har jag och Emma snackat ihop oss, så jag får nog nattgäster någon gång nästa vecka, och då blir det Biteline! Tacobuffé, jaaaaa tack! Wunderbar.

Men nu, destination mys.



Kommentarer
Postat av: Madde

Jag kollar mina bloggar varje dag så jag läser!!

2010-07-11 @ 22:29:45
Postat av: Emma

YEAH! biteline!! =) Jag och A funderade på tisdag kanske?

2010-07-12 @ 09:21:35
URL: http://emmasform.blogspot.com
Postat av: Erika

Tisdag fungerar finemang, slutar 17:30 då så är i stan senast 18:30. Boka bord tills dess då kanske, eller utgår vi från att det inte behövs bokas? beror på hur många vi är kanske. Ni kan ju hojta till när ni bestämt er så kan vi slänga ut en lina och se om vi får nåt napp!

2010-07-12 @ 13:08:08
URL: http://aliva.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja jag vet inte om man måste boka?? Kanske säkrast? =) Jag hojtar till! ska bestämma med syrran vilken dag vi ska komma ner bara!

2010-07-12 @ 13:34:21
URL: http://emmasform.blogspot.com
Postat av: Joanna

Jag läser :)

2010-07-12 @ 17:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0