Ett lyckat experiment!

Fick assistans att tidigare nämna TantKim med att bort ramarna kring bilderna så nu är jag toknöjd :)

Har gått omrking här hemma och småstädat nu på förmiddagen, ska snart dra ner på stan och träffa brudarna för lite traditionell Langos-ätning. En gång på året räcker, men fasen så gott det är. Värt att vänta på.

Vem vet, kanske även S tittar förbi en sväng när han passerar staden på väg mot Bergsjö. One can only hope.

Nej, nu ska jag fortsätta med städningen. Jag är inte ens halvfärdig, men motivationen lixom flög sin kos nu när det blev varmare.

Får väl se om det blir en sväng till Pinnen idag eller om det blir imorn. Jag har inte riktigt bestämt mig, vi får väl se vad vädret har att säga till om med.

Hmm jag "hör i syne". Tycker jag hör telefonen pingla hela tiden när jag har musiken igång. Men så fort jag tystar musiken så hör jag ju även hur tyst det är i resten av lägenheten. Tyst och brist på syre. Tyst, brist på syre, och en katt som fick tuppjuck och nu rusar fram och tillbaka över vardagsrumsgolvet. Så jag kanske ska ta tillbaka det där med tyst....!

Nej vänta lite nu, städa var det ju.

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0