Nu kliar det igen...

... och då menar jag inte bara de fruktansvärt många miljoner små prickar som jag har på benen. Har testat hydrokortison, vilket inte hjälpte nämnvärt, och alvedon, som sjukvårdsrådgivningen tipsade om, vilket inte heller gjorde någon direkt skillnad. Just nu lockar det mest att stoppa ner benen i en stor tunna med is så att de domnar bort helt och hållet. Bara benen dock, inte fötterna. Det gör alltså saken något mer komplicerad.

Men som sagt, det är inte bara det som kliar. Det kliar i irritationsnerven med. Och självklart så är det även samma sak som irriterar mig som alltid. Så denna låt (Spotify) passar alldeles ypperligt till morgonens humör.

Detta ska jag dock försöka bota med en tur till Pinnen och sen får vi se om det fortfarande är strandväder, isf tar jag nog en sväng till da beach. Vilken beach det blir tvistar de lärde om, men det blir väl någon som inte ligger allt för långt bort.

Vi får väl se om lite sol kan bota ett mulet humör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0