Vad annars hade jag väntat mig?

Det är väl klart att även semesterplanerna, som så många andra planer den här sommaren, kommer gå käpprätt åt helvete.

Jag drömde en helt fantastisk dröm inatt. Jag fick låna en jättefin fräsch blå bil (hum hum), transporterades som en drottning ner till Jönköping på perfekta, normalt trafikerade vägar. Jobbade mitt läger, mådde fint! När lägret var slut, åkte vi som planerat till Ullared en sväng, och till Visingsö innan det var dags att åter bege sig hemåt.

Ja, det var drömmen det. När jag vaknade slog sanningen mig. Jodå, jag kommer kunna jobba mitt läger, oavsett transportsätt dit eller hem. MEN. Resten kan jag ju glömma. Jag kommer inte kunna ta mig ner till stan för att fika med någon bekant, om inte den personen själv har en bil. Vi kommer måsta skippa både Ullared och Visingsö. Kul. KUL!

Jo jag vet, det kommer fler tillfällen, men just nu känns det JÄVLIGT surt. Det är ju det här jag har längtat efter hela sommaren...

Kommentarer
Postat av: Emma

Du ska se att det ordnar sig innan du ska iväg!!

2010-07-20 @ 13:14:14
URL: http://emmasform.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0