Varför jag hatar offentliga toaletter...

Och ja, jag räknar faktiskt jobbets toaletter dit med. Alla toaletter som inte är min egen, helst. Men jag kan stå ut med toaletter hos vänner. Okej, vi skiljer mellan privata toaletter och offentliga toaletter, förstår folk vard jag menar då?

1. Lukten. Säga vad man vill, men det är oftast en speciell lukt på offentliga toaletter, och då menar jag inte en ljuvligt fräsch doft av blomsteräng. Med det säger jag inte att det per automatik luktar bajs på alla toaletter man går in på, men ändå.

2. Toalettpappret. Behöver man säga så mkt mer? Tacka vet jag det fina mjuka toalettpappret som jag själv köper! Inget äckligt enlagerspapper som mer liknar sandpapper än ngt annat...

3. Handtaget. Har ni över huvud taget en aning om hur många som INTE tvättar händerna efter ett toalettbesök??

4. Ljudet. Det hörs vad man gör där inne, oavsett man gör nummer ett eller två, och oavsett om man spolar i kranen samtidigt. Att höra plopp plopp precis innan man ska gå in dit själv gör INTE saken bättre.

5. Jag skiter i om det är sant eller inte. Men bilden säger ju allt.

(Det finns säkert fler saker, men just nu nöjer jag mig med dessa)

Kommentarer
Postat av: Emma

Det värsta för mig är nog att andra kan höra vad jag gör där inne :P Krogtoaletter är VÄRST.. där stinker det tammefan piss jämt och golvet är klibbigt...



Jag är ju van att städa WC på iksu så jag har väl iofs blivit lite härdad också :-P Men gammal urindoft är iaf värre än färsk bajsdoft måste jag säga :-P

2010-07-18 @ 18:54:16
URL: http://emmasform.blogspot.com
Postat av: Emma

.. ja just det.. visste du (+ ni andra som läser) att man oftast missar att tvätta en av tummarna när man tvättar händerna... ;-P tänk på det nästa gång ni varit på toa ;-P

2010-07-18 @ 18:57:37
URL: http://emmasform.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0