Jobba ihjäl mig? Varför inte!

Lördagen v. 16 är det dags att gå på Thereses dop, där lilla Nellie ska döpas. Mys och underbart, om det inte vore för att jag jobbar den helgen. Men ingenting är omöjligt, så ett helgbyte blev det. Så jag ska jobba i helgen. Efter att ha jobbat hela veckan, 5 dagar. Sedan helgen. Lördag Söndag. Sen hela veckan igen. Måndag till fredag. Ja, 12 dagar i sträck.

Fast det gör inte så mkt. Det är kul! Men det lär kännas i kroppen när man är inne på den tionde dagen i sträck. Imorn ska jag sova hos A iaf, det förkortar ju veckan något, sov där i måndags med. Skönt att spara tid på dagarna/kvällarna, och skönt att spara bränsle. Men framför allt så är det grymt trevligt med mysigt sällskap. I like.

Nu ska jag jobba vidare. Bara vidare, inte ihjäl mig. Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0