Nej jag vet...

... Man ska ju inte blogga om sitt jobb. Men trots att jag håller på att jobba ihjäl mig de här två veckorna så måste jag erkänna att jag trivs GRYMT bra på Com Hem. Hela arbetsplatsen, med kollegor och hela kalaset, jag tycker det är super alltså! Och det blir ju givetvis inte sämre av att jag har syrran som kollega =) Riktigt kul att vi jobbar på samma ställe =)

I övrigt då?

Ja livet går väl vidare som det alltid gör. Lika mkt som jag drömmer om nätterna så dagdrömmer jag om dagarna. Kanske dagdrömmer aningens mer, om sanningen ska fram. Vad jag dagdrömmer om tänker jag dock behålla för mig själv, men ... Ja, jag lär väl inte kunna sluta än på ett tag.

Sen var det väl det där med karlarna med. Karlar. Vad ska man med sånna till egentligen? Uhm... Okej, jo jag vet. Vad man kan ha dom till. Skruva skruvar och sätta upp lampor och sånt. Laga mat. Klia en på ryggen. Ja okej, annat med. Att höra någon snarka är faktiskt inte alltid helt otrevligt. Kanske tröttsamt i längden, men någon gång ibland skadar ju inte.

Ja men okej, jag har abstinensbesvär. There - I said it.

Fast jag vet inte vad, eller vem, jag har abstinensbesvär efter. Det är nog mest känslan faktiskt. Känslan av att ha någon, att sakna någon, att längta efter någon. Det är trist i längden att vara singel, samtidigt som det är grymt skönt att få ha hela sängen för sig själv, bete sig som man vill hemma, skita i att diska på ett par dagar och bara bete sig som en gris... Hihi :)

Och en sak till som är skönt med att vara singel - Jag kan sova hos A. I like it. Är här nu, fast han är i Sundsvall hos nån "vän". Haha =) Nåja, jag har ju nära till jobbet iaf, skööönt! Men det kan ju vara bra att sova. Borde vända tillbaka dygnet, ska ju trots allt jobba skitvecka nästa vecka; 7:45 - 16:30. Alla som känner mig vet att jag inte är någon morgonmänniska. Urk.

Just ja. Sova var det.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Madde

yey gilla!!! Vad kul att du börjat uppdatera lite...

2010-03-13 @ 06:19:32
URL: http://maddeinpalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0