Adressändring?

Det verkar mer eller mindre bli en komplett adressändring den här veckan... Haha sjukt!
Natten mot idag har jag alltså sovit hos A. Ska sova där inatt med. Imorn åker jag hem igen, men sedan är det dags för övernattning igen natten mellan torsdag och fredag, eftersom det HOCKEY på gång i Övik på torsdag. På fredag har jag fått en inbjudan till ett "specialevent" med jobbet som börjar klockan 18, och jag vet inte hur länge det kommer hålla på. Detta innebär, att om A jobbar natt då så lär jag nog kanske knycka lägenheten då med. Jag vet dock inte om jag vågar fråga om det är så att han inte jobbar natt, kan tro att det blir för mkt av det goda att ha mig där fyra nätter samma vecka.. ;)

Nåja, det visar sig väl. Det är skönt att ha alternativa adresser iaf =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0