Dags att buzza igen!

Den här gången är det Decubal som ska buzzas, känns som vanligt både roligt och spänannde! Kan inte komma på att jag använt några produkter från dem förut, så det blir ju något helt nytt. Ja, handkrämed och ansiktskrämer rent generellt har man ju såklart använt, men som sagt, ingenting från Decubal. Jag kanske är sist i världen, men skit samma ;) Har fått en hel del prover som ska delas ut.

 

 

Det är Decubal Hand Cream, Decubal Lips & Dry Spot (endast 5 av den dock) och Decubal Face Vital. Hämtade ut paketet idag så har inte hunnit prova dem själv än, men ska ta med provförpackningar både åt mig och kollegorna imorn, kan ju vara gött med lite handkräm tänkte jag. Sitter och läser i informationsbroschyren lite och det låter ju klart bra. Okej, jag vet att det är meningen att det ska låta bra med, så det är väl upp till bevis helt enkelt. När det gäller handkrämen så står det bland annat att den snabbt ska gå in i huden, så det är väl den främsta förhoppnigen jag har på den där... Många handkrämer blir ju så himla kladdiga... Finns bara en jag gillar och den går inte ens att få tag på i butik... Så nu Decubal - nu gäller det!

 

Chefen uppskattar när det kommer paket från Buzzador,
för då kan man leka sköldpadda.

Kommentarer
Postat av: Emmapemma

Men decubal är jättebra! vet inte om jag tycker att de sjunker in så fort i huden men mjuk blir man ju! :) Jag vill ha en! och gärna för ansiktet med :D

2010-11-04 @ 09:51:41
URL: http://conetti.blogg.se/
Postat av: Emma

skicka till mig ;P

2010-11-04 @ 14:40:09
URL: http://emmasform.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0