Det kliar i fingrarna...

En sak till innan jag ska sova bara...

Satt och glodde lite på den där sidan med den där loggan som alla känner till. Ni vet, fäjsbok. Såg ett statusinlägg med en himla massa efterföljande kommentarer och kände en bekant känsla om total idioti. Jag förstår inte hur man kan orka lägga ner så mkt energi på små skitsaker. Och för att sedan ta det ett steg längre, så kliade det verkligen i fingrarna på mig att skicka ett PM till en av personerna i diskussionen, och säga min åsikt om det hela. Nej, jag är inte alls intresserad av att ta det offentligt i den diskussionen som fanns, eftersom det jag ville säga till h*n mer eller mindre är ett varningens ord. Eller jag vet inte, varning är väl att ta i förstås. Men helt enkelt informera om min åsikt. Samtidigt som jag tänker; jag känner inte h*n. Jag har ingenting att göra med personens val i livet, och jag är övertygad om att h*n kan ta hand om sig själv oavsett vad jag säger eller inte säger.

Nej, jag har inte med det att göra. Ikväll följer jag principen "Sköt dig själv och skit i andra".

Så, nu tänker jag sköta mig själv (försöka sova) och därmed skita i er. Men bara tillfälligt förstås.. ;) Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0