Det var jag och Tage

Det måste sägas att jag är väldigt glad över att ha alternativet att kunna sova hos A när jag har pass som dessa, alltså stängning + öppning. Givetvis satt jag uppe alldeles för länge ändå, klockan var väl runt 23.30 när jag kopplade över datorn till the big as TV och började kolla på Greys. Ett Greys som för övrigt fick mig att tappa hakan - igen. Efter Greys blev det RAW och sen försökte jag sova. Inte helt lätt. Sms-ade A, men som vanligt så går det ju inte att sms-konversera med honom. Jag är van. Det var mest bara för att få nån slags sällskapskänsla, Tage var nämligen frånvarande. Inte förrän fram på morgonkvisten dök Tage upp, och tur var väl det. Hade han surrat på mig mitt i natten så hade det nämligen funnits en överhängande risk för ond, bråd död.

Nu ska jag jobba, tänk att folk är så alerta att ringa redan klockan 9 på en lördagmorgon... Vet hut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0