Nervös, banne mig!

Ikväll är det alltså dags. "Styrdans"-debut. Gaaah, hur ska detta gå!? Jag känner mig mer o-dansant än någonsin, men det ska ändå bli spännande. Jag har både dubbel- och trippelvarnat E om min oförmåga på dansgolvet, så det ska ju åtmintone inte komma som någon överraskning för honom. Men men, det får gå som det går. Hur som helst ska det bli spännande... :)

Annars då?
Jo, har fått besked från Proffice, som jag var på intervju hos i månadags. Jag var ju alltså där för att söka en plats som konsult på ett företag liknande min nuvarande placering. Gissa om jag höll på att trilla av stolen när mannen som ringer berättar att det företag som de rekryterar åt, även söker fem personer som direkt kommer bli fast antställda på en gång? "Är du intresserad av att gå på en sådan intervju?" frågar han.

Öhhh näää helst inte, jag vill ju gärna vara konsult resten av livet! SJÄLVKLART är jag intresserad av det! Så, på tisdag är det dags för drabbning igen, och jag ska charma skiten ur de "stackars" rekryterarna på Proffice och deras kund som söker personal. They won't know what hit them! :D

BOOYA!

(För övrigt snöar det. Jag tycker fortfarande är mys).

Kommentarer
Postat av: Emma

Men guuuud så king!! jag håller tummen jättejättejäääätte-hårt :D

2010-11-12 @ 15:43:59
URL: http://emmasform.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0