Nu dog jag lite

Jag, Ann-Sofie och ytterligare en kollega tog en promenad iväg till en liten kina-restaurang på lunchen. Stekt ris och kyckling satt som en smäck - herregud så gott det var.

Nu är det paltkoma deluxe. Jag skämtar inte, jag verkligen dog. Jag sitter och tokgäspar mellan samtalen och jag känner mig mer död än levande!

Jag är i akut behov av tips på hur man blir pigg snabbt!

För övrigt förbarmade sig Ann-Sofie över min nacke förut under en period då det var lugnt på jobbet. I love massage, även om det gör sjuuukt ont. Nu är det väldigt mkt bättre än vad det var innan, I am happy! Fast nu börjar axlara värka istället.. haha, älska min kropp...!


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Får hoppas det blir lugnt igen på jobbet snart då så vi får fixa dina axlar också ;)

2010-11-07 @ 15:42:41
Postat av: Joanna

jag vill också äta kinamat, men Magnus är aldrig sugen på det nuförtiden =( och när jag skulle åka och köpa hämt-kinamat hade de stängt =((

2010-11-10 @ 22:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0