Smärta!

Igår under kvällen så fick jag ett sånt där hälsoproblem som innebär att kroppen vill svimma. Själv ville jag det inte, eftersom det hade blivit så konstig stämning gentemot den kund som jag hade i lurarna. När lunchrasten kom så la jag mig på golvet vid min plats (det lär ha sett kul ut) med benen uppe på en stol. Kunde dock inte ligga med ländryggen rakt på golvet, för det gjorde ont som fan! Lade under händerna på vardera sida, och sedan gick det bättre.

Att ligga i sängen hos A fungerade bra. Ja, jag sov väl ungefär lika mkt (eller lite?) som jag brukar, men jag är van.

Idag när jag kom till jobbet så kunde jag inte ens luta mig med ländryggen mot stolen. What's up with that?! Jag kan fortfarande inte luta nedre delen av ryggen mot stolen, eländes elände.

Ja, jag är en gnällspik. Orkar inte direkt vara tyst heller. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0