Varför är jag vaken!?

Jag vet verkligen inte varför jag fortfarande är vaken. Eller ja, uppe, åtminstone. Jag är sjuuuukt trött.

Kvällen var okej, sällskapet trevligt, men jag var nog ännu sämre på att dansa än vad jag hade trott. Det gick ju sååååå inåthelvete snabbt! Och snurr hit och snurr dit och framåt och bakåt och runt runt runt. Jag var totalt yr i huvudet och darrig i bena efter bara två danser. Himmel och pannkaka. När man väl hade flyt så var det dock skiiiitkul, fast det var mer förvirring än flyt tror jag... :)

Nåja. Sängen ropar på mig, högt och tydligt. synd bara att den är helt begravd i ren tvätt som jag borde göra en insats med innan jag kryper ner. Hum...

Nighty nighty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0