Hur låter det där då?

- Men det var inte jag, det var min katt.
- En katt har inte så där många klor...
- Men det var inte en, jag har flera. De gaddade ihop sig!

Hör till kategorin; Genomtänkt förklaring vid multipla rivsår.




- Jag fryser så jävla mkt om händerna! Jag var tvungen att gå in på toa hur många gånger som helst igår och värma händerna!

Hör till kategorin; Hur tänkte du nu?




- Jag får vara arg på dig. Och du får krama mig även fast du håller på att börja gråta.

Hör till kategorin; That's what friends are for.




- Man kanske tycker jättemycket om chips och chips är bra i sängen, men man vill ju äta chipsen med!

Hör till kategorin; Fina omskrivningar för nåt man egentligen inte kan prata om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0