Jag vill skriva vad jag tänker...

Men för att inte skapa missförstånd eller såra någon, så har jag hållit klaffen ett par dagar. Som vanligt är det mig själv som det handlar om, hur min störda lilla hjärna skapar förhoppningar och idéer om en verklighet som egentligen inte existerar. (Det enda positiva i den skiten är att det ger idéer till fraser, och delar, i vad som kanske så småningom blir nån slags låttext, who knows.)

Nåja, nog ältat. Eftersom jag ändå inte tänker gå djupare in i ämnet så ska jag inte skriva mer hieroglyfer heller.

Short recap.
Akupunkturen i fredags gick bra, fast jag hade missförstått vad det handlade om. Vi fortsatte med ryggen, handlederna ska få sitt om ca 2 veckor. Hade iaf nacken och axlarna fulla med nålar, och fyra av dem med el! En väldigt underlig upplevelse måste jag erkänna. Vet inte direkt om jag kan tycka att den hade nån verkan heller, jag har lika ont i axlarna nu som i fredags. Däremot så ska han ha cred för att de övningar som jag fått av honom, det känns faktiskt att det blivit skillnad av det. Nu ska vi bara se om övningarna jag fick till handlederna ger lika bra effekt. Hoppas! Att han dessutom följer upp hur det går... Han ska verkligen ha alla plus som finns tillgängliga, mkt bra sjukgymnast den där dansken!

Helgen har annars varit väldigt lugn och slapp. Har inte gjort många knop, sett Modo vinna och sett avslutningen där Timrå förlorade efter förlängning, så vem kan klaga? Nej, precis. Idag har jag äntligen fått tummen ur och tvättat hela fyra maskiner, och min fiiiina vita tröja blev återigen vit på luvan! Oh happy day, och tack Vanish (eller vad det nu heter, ni vet, "Lita på rosa"), och tack S som jag fick det av =)

Nu ska jag lägga mig och glo på Hotel Rwanda tills jag förhoppningsvis somnar, imorn börjar en ny vecka på supporten och eftersom det är auktorisationsvecka så lär det väl ringa på en del. 6.50 ringer väckarklockan, och det är ju inte allt för många timmar dit...

Jo förresten, apropå saker som jag fått av S... Denna kartong som jag fick "ljusfatet" i, är fortfarande ett "hotspot" för mina älskade fyrbenta puckon.


Okej, kartongen syns inte så bra, den är ju nästan samma färg som golvet och dessutom täckt av två något övergödda katter. Men ni fattar. Populär.

Och som avslut, så vill jag bara säga:

- Who am I kidding, I'm not G.I. Jane, I'm Attachment Barbie!

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe mongokatterna ;D

2010-10-11 @ 15:23:20
URL: http://emmasform.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0